fredag 26 september 2008

Usch!!

Nar vi kom till flygplatsen i onsdags, sa sager de att jag var 8 minuter forsen att checka in min vaska. Gud vad arg jag blev. Var dar i tid, men de tog inte min vaska pa en gang utan gubben bakom datan sloade sig och tittade pa korkort, la in memphis namn m.m. Sa nar det var dags for vaskan sa var det forsent. Efter manga om och men och tarar och prat med manager sa fixar de sa att vi kan aka. Resten av resan gar bra. Nar vi kommer fram pa torsdagen sa har Memphis feber, 103F. Sa det var bara att ta det lugnt, han var riktigt gnallig hela dagen och ville bara vara med mig. Sa imorse (fredag) sa hade han 104,2F, sa in till akuten. Han har oron inflammation pa bada oronen. Sa idag har vi inte mycket gjort, bara proppat lillkillen med medicin. Tog just Memphis temp igen och den ar nere till 97.2F nu. Sa ingen feber langre. Sa vi har en jatte bra start pa varan semester. Hoppas resten gar battre.

Inga kommentarer: